Anställd

PENSIONSSKOLAN vänder sig till landets alla anställda, oavsett om arbetsgivaren har ett kollektivavtal eller inte. Vi vill inspirera till en hållbar kunskap genom våra pensionsprogram.

Kunskap

Tjänstepension i praktiken. Hur funkar pensionen? Hur länge skall man behöva jobba och räknas allt som jobb? Hur ser ditt sparande ut idag och hur kan du påverka det?  Hur påverkar livets stora händelser din pension? Bli sambo, giftemål, barn, köp av bostad, skilsmässa, sjukdom, bortgång? Frågorna är många, men vi lovar att du kommer att få svaren som hjälper dig, både på kort och lång sikt.

Framtid

Vi utbildar dig så du kan ta medvetna val i ditt sparande och när det är dags att ta ut din pension.  Vi erbjuder en objektiv pensionsutbildning med DITT bästa i fokus.

Frihet

Efter vår pensionsutbildning har du fått svar på de allra flesta frågorna runt din pension, vilket ger en trygghet och en känsla av frihet.

Offertskräddarsys och lämnas på förfrågan. En tid med oss kan ge dig 100.000-tals kr extra i pension. Välkommen med din intresseanmälan.