Pensionsskolan

Företaget

Fem steg till en maximerad pensionsplanering:

1. Börja engagera dig redan idag
  2. Logga in på minpension.se och se en del av dina pensionsförmåner.
  3. Ta ev. bort återbetalningsskydd så får du del av arvsvinster.
  4. Gå in på din valcentral och uppdatera din pensionsplan.
  5. Boka möte med en oberoende pensionsutbildare och en skapa en smart pensionsplan.

Christer Wikström heter jag och kommer från Örnsköldsvik – Höga Kusten. Mitt val utifrån min djupa kunskapsbank är att förmedla folkbildning och att erbjuda mina tjänster genuint med omtanke utan baktanke. Därför står jag helt fri från bank och försäkringsbolags inflytande. Jag började min karriär inom pensionsområdet redan 1986, då som ombud för fd. Valand, ett av Sveriges bästa livbolag. Under et flertal år var jag en av Sveriges bästa säljare av pensionsprodukter. Vårdagjämningen 2006 (20 mars) öppnade jag Pensionsskolan. Jag har idag mer än 35 års yrkeserfarenhet av pensionsfrågor.

Vi söker Ambassadörer

Vi söker nu över hela landet ambassadörer för vårt koncept: Fem steg till ett rikare liv, för alla våra kundgrupper. Det handlar om att öppna dörrarna till ditt nätverk, och erbjuda en mötesplats och inspirationsföreläsning från Pensionsskolan, ofta jobbar vi online och använder Office-teams i vår kommunikation och utbildning. Du får prestationsersättning enligt överenskommelse och inte minst ett eget rikare liv.

Varmt välkommen med din intresseanmälan