65+

PENSIONSSKOLAN inspirerar alla som passerat 65 år. Vi vänder oss till dig som vill få den kunskap som behövs för att gå från arbetsliv till ett så rikt pensionärsliv som möjligt.

Kunskap

När de flesta når 65 år så är pensionen en allt viktigare beståndsdel i livet, eftersom det är nu pensionen snart ska börja att betalas ut. Många uppfattar alla val som ska göras när det är dags att gå i pension som svåra, men med rätt kunskap och information är det istället en intressant och rolig resa som påbörjas och det är därför mycket viktig kunskap att skaffa sig. Pensionsskolan erbjuder utbildning och svar på dina frågor.

Framtid

Vilka drömmar har du för din framtida pension? Vilka är dina passioner i livet? Är det för sent att drömma, förändra nu? Det kan vara svårt att ändra sig när man väl kommit till pensionsdagen, många pensions-lösningar går inte att stoppa när du väl börjat att lyfta och ta ut din pension. Vi erbjuder kunskap, råd och hjälp och är någon helt oberoende och objektiv att fråga.

Frihet

Frihetskänslan har aldrig varit större. När du lämnar arbetslivet och går vidare till pensionärslivet är det en lättnad att veta att du har rätt pensionslösning för dig, dina drömmar och passioner.

Offertskräddarsys och lämnas på förfrågan. Välkommen med din intresseanmälan.